Loading

Rolls Shop

Politica de retur

Conform art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanță și Legii nr. 51/2003, care aprobă Ordonanța, "consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile calendaristice, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv".

Produsele pot fi returnate numai dacă sunt în aceiași stare în care au fost trimise clientului:

- în ambalaj original

- cu etichetele intacte

- fără a prezenta semne de uzură

- împreună cu toate documentele însoțitoare (factură, certificat de garanție, etc.)

- produsele primite ca set trebuie returnate ca set. 

Clientul are dreptul de a notifica în scris comerciantul că renunță la comandă, fără penalități și fără invocare unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor sau de la încheierea contractului (în cazul prestării de servicii). În cazul omiterii acestei clauze, produsele/serviciile sunt considerate livrate fără cerere din partea consumatorului. Cheltuielile de retur vor fi suportate de rolls-shop.ro, iar rambursul contravalorii produselor se va face în maxim 10 zile de la retur, prin mandat poștal sau transfer bancar. 

Dacă produsele sunt returnate într-o stare care nu permite vânzarea acestora ca noi sau resigilate, produsele vor fi reexpediate clientului, pe cheltuiala acestuia, fără returnarea plății.

Înainte de expedierea returului, clientul se obligă să trimită un email pe adresa retur@rolls-shop.ro care să cuprindă:

1. data expedierii coletului

2. numărul comenzii

3. numărul facturii

4. denumirea și cantitatea produselor care se vor returna

5. detalii pentru rambursul contravalorii produselor (cont bancar (IBAN) și numele titularului)